Gå i banken, hvor som helst, når som helst
I toget, på shoppeturen eller i sommerhuset. Med Vestjysk Banks mobilbank app på mobilen har du altid din bank med dig.
Det kan du i mobilbank
- Se saldo og posteringer overføre penge
- Betale regninger
- Se dine depoter og investeringer og handle værdipapirer
- Administrere, spærre, aktivere dine kort
- Ansøge om lån og kredit
- Se dine Totalkreditlån
- Lægge budget
- Se forbrugsoverblik og opsætte forbrugsagenter
- Se beskeder og sende besked til din rådgiver
- Se valutakurser og omregne valuta
Sikkerhed har første prioritet
Vores mobilbank er sikker, og verificeres med MitID. Dine oplysninger er beskyttet, og du opretter selv en personlig kode, som kun du kender.
Du logger på med den 4-cifrede kode, som du selv har valgt, og uden at bruge MitID. Først når du skal overføre penge eller betale en regning, bliver du bedt om at godkende med MitID.
Når du skal oprette din kode, anbefaler vi, at du
- gør dit password svær at gætte
- ikke bruger dele af dit cpr-nummer
- ikke bruger fortløbende numre (fx 1234)
- ikke bruger samme password flere steder
- skifter dit password jævnligt - det reducerer risikoen for, at dit password misbruges, hvis nogen har fået adgang uden din viden.
Hvis du eller uvedkommende taster forkert adgangskode 3 gange bliver din adgang spærret. Hvis du vil ophæve spærringen, skal du oprette en ny kode i 'Indstillinger' - 'Skift mobilkode', for igen at få adgang. Vi kan ikke ophæve spærringen eller give dig en ny kode.
Sådan får du mobilbank
- Tilmeld dig i netbank
Vælg 'Indstillinger' - 'Mobilbank - Download appen i Google Play eller App Store
Søg på Vestjysk Bank. - Log dig på
Indtast dit CPR-nummer eller dit brugernummer og den kode, du har valgt ved tilmelding i Netbank. Godkend med MitID ved første login.
Support? Vi hjælper gerne
Startproblemer eller spørgsmål til mobilbank undervejs? Vi er altid hjælpsomme. Du ringer bare, så finder vi ud af det. Du er også altid velkommen til at få en personlig introduktion i banken. Find din rådgiver her.